Elk mens is anders. En als er iets gebeurt, dan reageert iedereen verschillend. Wil je daar meer over weten? Over jezelf, en over samenwerken met anderen? Doe mee met deze leuke cursus!
'In je Kracht - ken jezelf' is voor mensen die lezen en schrijven moeilijk vinden. Heb jij dat ook? Je bent niet de enige. Welkom!
De cursus is op 2, 5 en 9 september, 19.00 - 21.15 uur in Elst.
Wil je meer weten? Of aanmelden? Bel Hermien: 06 826 342 12 of stuur een e-mail naar